Ljuva vår

Det är soooooool och vaaaaaaaaaaaarmt och vååååååååår idag! Och det är uuuuunderbart! Livet är underbart även fast jag bara sovit i 4 timmar haha, men ääsch. Igår var hela familjen på Naturhistoriska Riksmuséet, tittade på utställningar och sen också Cosmonova, fikade, åt och sånt. Riktigt mysigt :) I familjen gillar vi att gå ut på olika utflykter, kind of our thing haha. Nina hänkade på också så blev extra kul. På kvällen var jag med Hussein och vi åt Ben&Jerrys (muuums), lyssnade på Magnus Uggla haha den där låten sitter fortfarande kvar i huvet och gjorde verkligen ingenting egentligen. Han drog vid 5 så därför jag har sovit så lite, jag klarar ju inte av att gå upp sent på morgonen heller plus hade planer idag. Men det var värt det såklart :)




Hittade en massa saker med Johanna i stan idag som jag vill ha. Tyvärr är det så att jag inte har några pengar alls för tillfället men är ju jobbsökande höhö!


Ungefär en sån här från märket Filofax, jag älskar att skriva så vill ha en sån i min väska till att anteckna massa viktigt, att göra listor och sånt. (Man sätter alltså i en anteckningsbok i den)



Dösnygga gröna kilklacksskor från Scorett



Skitsnygg plånbok från Glitter



Coolaste kuvertväskan som också hade handtag, vill haaa den! Snyggare i verkligheten var den faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback