Min studiedag

Jag saknar min bebis fett mkt. Han är i Alicante nu så får inte träffa honom på för länge! Men jag vet att du har det bra och man är inte lite avundsjuk! 20 grader sol skulle inte sitta fel :) Såå njuuut.  Längtar tills du kommer hem tjoho <3 Och du får veta vad jag mena när du är på svensk mark :D kooom heem

Idaag hade jag studiedag så pluggade och var skitduktig, sen åkte jag och träffade Pia och Vendela, var uunderbart mysigt! De är bääst :) Vi satt på ett kebabställe i hundra år och kollade på en danstävling som var i deras skola. Myspys!

Nu måste jag sova, har börjat lägga mig väldigt tidigt varje dag, är hur skönt som helst! Är nästan alltid utvilad nu! Förutom på helgerna typ.

Puuuuss



Chillar i soffan like a boss och jaa jag vet att mina kläder inte matchar, vem orkar bry sig hemma haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback