Partytime med Amanda

Känner att den här veckan ba allmänt varit väldigt dålig. Behöver påsklovet nu. Har för mycket saker i huvet, blir deprimerad. Men ska cheer up myself,. Ska träffa Amanda om dryga timmen wiihoo, vi ska fira hennes syrra som fyller år. Hon har fest så blir kul :)

Och Nina jag älskar vår bro-code, den är fantastico, skönt när man kan garva åt något som egentligen är väldigt jobbigt och får en att må dåligt. Skratt förlänger livet så är nog bra att få in lite skratt i alla livssituationer.

Jag sminkade mig lite annorlunda idag men det kanske inte syns. En typ av skuggning på ögonen iaf. Det får bli min festfixning.

Ha världens bästa lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback