Ommöblering i mitt rum?

Jag har fått jätte lust att möblera om lite i mitt rum hos mamma. Hos pappa är jag väldigt nöjd just nu. Hos mamma känner jag för att rensa ut lite, få ett ganska tomt rum men stilrent. För det första vill jag verkligen ha en större säng men det får nog vänta lite. Sen så tror jag att jag ska koncentrera mig på naturella färger och sen ba lite färgklickar här och där. Vill göra mitt rum lite inspirerat av walk-in closets, till exempel ställa upp mina skor i hyllorna, ha hyllor med mina skönhetsprodukter och mitt smink och så vill jag ha en klädställning där jag hänger mina finaste kläder. Det ska bli ett uppdrag att fixa om det. Kanske till och med ta bort en av mina hyllor som jag har och bara behålla ena. Vi fååår seee.






Hemma hos Rebecca Simonsson. Foto: Carlos Norlén

Ur Rebecka Simonssons garderob - efter att jag läst reportaget i Chic som jag kom på att jag vill göra om lite



Jättesnyggt att ha en sån här klädställning. Rummet blir så tjejigt och härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback