Min sommar

Anledningen till att jag inte kan sluta tänka på sommaren 2012 är för dessa anledningar:

- Soool och värme, jag uppskattar varendaste dag när jag får se den härliga solen!
- Roligaste tiden om året
- En vecka i Skåne, har varit där varje år sen jag föddes så är standard men är lika mysigt varje år ändå :)

Meen nu till det speciella med i år:

- Spanien, Almuñecar, en vecka med mina brudar Valentina och Vendela i världens kanske underbaraste land (har inte varit där än hehe), hur najs låter inte det?



- En vecka i Italien, Vasto, med familjen och tre andra familjer, woop woop :) Kanske får lite användning av min italienska där också



- Jag fyller 18!! Äntligen :D Jag vill ha en middag med orientaliskt tema i vår trädgård då som på bilden nedanför!



- Oooch jag ska satsa på att ta mitt körkort nu i sommar. Det är ett mål men inte säkert att jag hinner med det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback