Joggingtur med lillfamiljen

Jag, Clara och mamma var ute och tog en joggingtur nu på morgonen. Helt fantastiskt skönt :D Dags att börja träna igen, älskar det ju!

Nu har jag lust att ta en dusch, göra en fin sminkning så jag känner mig sådär lyxig, sen fixa en kopp te till min hals och sätta mig och fortsätta med jobbsökningen.

Blir ett perfekt avslut på helgen :D Igår på kvällen drog jag och Hussein till Kista och han fick välja film eftersom jag alltid failar med det - Mission Impossible. Boys will be boys.. :) Men den va cool för att en svensk va med! (Klart jag nämner dig på min blogg lillen men nu gäller det bara för dig att hitta vad den heter mohaha, good luck with that)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback