En trevlig helg sådär

Har haft en underbar helg faktiskt :) En sån där helg så att man känner att det är lugnt att gå tillbaka till skolan på måndag. Men kanske bara jag som inte tycker att skolan är så hemsk.

I fredags var jag med Vendela, saknar henne fett mycket eftersom vi inte ses så ofta men nu ska det bli ändring på det för de kommande två veckorna är hennes och mina veckor! :D Vi har planer och det ska bli grymt. Det är underbart när man känner att man har saker att se fram emot :)

Senare på kvällen var jag med Hussein i pappas hus och det är fett läskigt där för det är alltid en massa ljud och konstiga saker som händer, plus att det är stort och det finns ett källarmonster. True that. Så det blev ju inte direkt bättre när en propp gick och all el försvann och sen när vi trodde att det var inbrottstjuvar i huset fast det egentligen bara var några grannar som skulle titta till alla våra elva tusen djur.

Och igåår hade jag en jätterandom dag men såna gillar vi. Jag och Nina skulle egentligen ha festat i väsby men vi drog aldrig dit utan vände när vi var på väg haha.. Så vi chillade i huset istället och så kom tre kompisar över, eller de var ju inte kompisar eftersom jag inte kände nån av de men haha iaf.. Och vi drack en drink som var skiiit god (smakade oboy)! Och så bestämde vi oss för att dra till stranden 1 på natten och så satte vi oss på en stenklippa under stjärnhimlen och rökte vattenpipa, heeerreguud vad mysigt det var. Det där kommer finnas kvar som ett mysigt minne lääänge. Och sen skrämde de upp oss med skräckhistorier och så drog vi dit där händelserna apparently hade inträffat, lövstaskogen i hässelby. Det var ganska väldigt läskigt men roligt. Och sen drog vi tillbaka till huset och halvsov/var sociala ända tills 6 på morgonen. Haha undberbart random!

Föörlåt för detta långa! Men jag älskar spontana saker och vill komma ihåg de.



Och förlåt för denna fula, tråkiga bild meen hittar inget bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback