Aylin min babe

Aylin. Vad vore skolan utan dig? Helt ärligt ingenting. Hade nog inte orkat gå kvar om du inte fanns där. Jag vill inte ens tänka på hur mycket jag kommer sakna dig när jag inte får se dig fem dagar i veckan längre. Jag har så himla kul med dig. Du förstår mig till huundra procent. Vi är typiskt såna personer som kan avsluta varandras meningar och förstå vad vi tänker bara genom att signalera blickar. Du förstår precis mina reaktioner till saker och jag detsamma när det gäller dig. Jag tror inte att någon annan i vår klass kan förstå sig på vår humor och sätt att vara. Det är bara vi som kan det. Jag älskar din persiska stil som underhåller mig varje dag haha. Jag garvar och flummar och filosoferar så mycket med dig att jag blir alldeles varm i hjärtat av att bara tänka på det :D Du är världens bästa lyssnare! En av de få som klarar av mitt filosofiska pladder haha. Tack för det finaste!



Har typ iiiiinga bilder på oss :( men den här är fin! Vi ser jättesmå ut haha, den är från ettan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig så mycket min bebis, du är så otroligt fin <3<3<3<3 skolan skulle inte vara värd o gå till utan dig. du är underbar <3

2012-03-29 @ 11:55:16
Postat av: Emma

hiihihihih kääääääääääääääääärleeek bäästa <33333333

2012-03-29 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback