Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Tjatja bloggen!
Det är ju faktiskt ganska kul att blogga, åtminstone ibland :D haar ba så himla mycket att göra nu för tiden med plugg och allt som behöver fixas inför framtiden. Herregud blir stressad när jag tänker på framtiden, är ju dags att börja planera för den nu. Panik! Men iiiaf lite mer läglig uppdatering nu haha..

Har haft en skön helg, typ gjort det vanliga, i fredags var jag med julia i stan och fikade, hon tvingade mig att åka hela vägen dit den knöölen :) Det vaa myss vi åt hallonpaj och snackade om "svenskt beteende", skitintressant haha :D typ "svenska personal-space problemet"... Sen var jag med Nina och snackade gamla minnen från sexan och så tog vi promenad i vällingby och jag gick runt i mina arbetarbyxor från i somras haha, sen blev vi så trötta att vi typ förhäxade varandra på arabiska/påhittat språk/engelska vettefan vad, bara vi som förstår hihi.

Seen igår träffade jag Amanda och vi tittade på världens läskigaste film, vi skrek till 20 gånger, "The strangers". Om man vill bli skrämd ska man se den! Sen hade vi deep-talk där ett tag, älskar dig tusenfalt (höhö fast nää, mer än så) <3 Och på kvällen var jag med bebi-Hussein, vi hyrde filmer men han var dum och ville inte kolla på min som jag valde (feegis), såå sen typ flummade vi istället, har bildbevis men det skulle kunna få otäcka följder om jag la upp bilden haha för han har typ 3 på mig som han kan sprida runt haha... Nån dag!

Och idag är det plugg och städ-dag fyyfan kan inte koncentrera mig på spanskan!



Köpte skitsnygga skor (12,5 cm) i Skåne förra helgen, älskar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback