Upplevelse: Bibliotek

Jag gjorde det roliga nöjet att gå till biblioteket idag. Älskar att gå dit, när jag gör det är det som en belöning :D Kan vara där i flera timmar. Det är så lugnt och tyst men förutom att bara se det som en avkoppling så är ett bibliotek precis som en skattkista. Finns alltid en massa intressant, spännande, kul, coolt och så vidare att hitta! Och idag gick jag till ett väldigt speciellt bibliotek - internationella biblioteket. Måste säga att det verkligen var en häftig upplevelse. Kändes som en kulturkrock på alla sätt och vis, men absolut en positiv en, olika länder och språk vart man än vände sig och alla du kan tänka dig! Måste gå dit fler gånger, lånade en spansk skönlitterär bok, nu ska jag lära mig spanska! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback