Godmorgon på er



Ska snart dra iväg till jobbet. Beroende på hur det går idag får vi se om jag stannar kvar eller inte. Förhoppningsvis går det bra för jag behöver det här jobbet. Är grymt taggad inför helgen, på lördag är det Aylins middag på den skitmysiga persiska restaurangen och på söndag är det Drake-konsert!! Tjooohooo :D Resten av lovet får bli som det blir.



Och btw så ska jag fixa en Iphone 4S, denna i vit. Jag som är emot modern teknik men ääh nu kör vi. Ska ha massa skitsnygga skal.

Blanko iPhone 4S Cerise

Kassettband Rosa iPhone 4 Skal
leopard_päls__iphone_4_4s_brun
Zebra Diamant Skal Till iPhone 4 Svart - Silver


Nu får vi se om Iphonen är bra, man kanske måste skaffa tillbaks facebook bara för att det är lockande med fri surf haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback