Avaktivering av Facebook



Har avaktiverat min facebook nu, känns så jäääääävla skönt. Det här hatar jag med Facebook:

- Alla irriterande människor som man inte vill bli påmind om hela tiden
- Alla facebookgrupper som är nedvärderande, Kungsholmens finaste, såna där bajsgrupper
- Man blir påmind om hur ytlig och äcklig världen kan vara :)
- Man ser för mycket, bryr sig för mycket om vad folk ska skriver, om allt som händer
- Man spenderar för mycket tid där, tid som man kan använda till annat kul
- När man vill avaktivera sitt konto försöker de på alla sätt hålla kvar en ändå genom att tex skriva "De här personerna kommer sakna dig om du avaktiverar.." eller som ovanför att man ens får ett sånt mejl
- Att alla bryr sig för mycket om uppmärksamheten: like my status! gilla mina bilder! ae mig! se mig!
- Folk som lägger upp bilder där de typ viker ut sig

Neeej, hejdå facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback