Öroninflammation

Greeeeat har dubbelsidig öroninflammation och utslag på kroppen, värt! Enda stället på kroppen som jag inte hade ont på haha (öronen, ironiskt..) Och så har jag ett prov, en inlämning, ett möte, muntligt nationella spanska och en tandläkartid den här veckan. Hur fan ska jag hinna när jag måste vila upp mig? Jävla skit. Plus alla lektioner jag missar, wooooohoo. Och jag får inte sola, tjoho. Är på ruttet humör. Kan inte äta mitt andra läkemedel nu heller, jag vet inte vad jag ska ta mig till om allt blir värre igen. Orkar inte stå ut med det. Klarar inte av det. Önskar att jag inte behövde bry mig om det varje dag. Men såå är det.


 

Älskar mina b-rudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback