We make such a great couple

Hahaha från Amandas blogg! Det här skrev jag tydligen till henne i ett mail på playahead för hundra år sen.

hon e snygg, ja e stygg
vill ha en puss, min fina guzz
hon e min, inte din
vi e skoj, mycket loj
vill du se? får du be
har du tur o spelar dur
får du höra, icke röra
när vi garvar o vi larvar
min fina katt hon vet att
hon e rar, vi e par
hon är amanda och kan landa
på din panda som ska sanda
på sin gång, upp i stång
där får du hänga, sjung en dänga
det tar tid, gubbe lid
du kan hatta, men du ska fatta
att min tjej e till mej HON VILL INTE HA DIG

ett sånt gb ska ja skicka till alla som tror de har nån chans på dig, till alla som ba kan kolla på dig en gång till och förstå att du är utom deras räckhåll, till alla som tror att det finns en chans att du kanske skulle gilla de liiite, medans du kollar ner på de med bitchblick och säger "ursäkta, vad var det du sa? jag? gilla? dig? höh, skulle inte tro det va! spring och kolla på bolibompa istället, barnrumpa!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback