We doing it

Festen igår var kuul men blev lite upprörd ett tag fast det var ju bara att skita i det. Träffade en tjej från min gamla klass i tvåan vilket var lite random. Har sagt det förr men säger det igen världen är så hiiiimla liten! De här senaste veckorna har varit knaas. Skulle kunna skriva en lista på hur många personer jag sett/träffat som jag bara hört om eller sett bilder av och andra som jag bara inte sett på länge och det skulle bli typ 20 pers! Skrämmer mig lite, what's going on haha :D Och speciellt när jag tänkt på personen så dyker hon/han upp. Creepy. Vad försöker gud säga mig? Haha...

Fick tårta över hela mig igår så mitt hår luktade äcklig gammal grädde. Frääscht! Efter festen skulle några kompisar till Nina fixa in oss på en klubb men det tog så lång tid att vi drog och då lyckades de.. Så tyvärr, men nån annan gång. Nina var helt psycho, hon gick fram till en man och ba "Hej du ser ut som Barack Obama!" hahaha och så gjorde hon massa annat också. Sjuk kväll. Kom hem vid 3, halv 4 nånting :)

Idag har jag baaaara pluggat. Gjorde klart en kickass-essay till geografin med Aylin! Vi ska ha mvg för den var fett bra!

MEN HATAR SPANSKA. Varför valde jag spanska 4???? Jag orkar inte. Seriöst jag börjar gråta för mig själv. Läxan till imorgon fick tårarna att samlas i ögonen. JDJFJDKKSKSLKJGDFLKOFPO.

Jag kanske behöver Hampus som speciallärare iaf.. Puta på spanskaskiten.

Så för lite glääädje och bättre humöör :D

Bästa tagglåten! Den borde varje människa lyssna på innan nåt nervöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback