Blood, sweat and tears

Kom precis hem (eller aa så var det för två timmar sen när jag började skriva det här inlägget haha)! Hade bara en lektion idag, najs :D Och det var gympa.. Vi hade basket och jag spelade så himla seriöst och intense att jag ramlade kadoonk fyra gånger (aaaj min svanskota!), en gång med Akeem typ på mig, plus att Iman sprang rakt in i mig, värsta bodyslammen. Råkade säga fuck you till nån också men haha äsch.. Var sjuukt kul :D Efter det slöade vi i skolan i nån timme, åt lunch och så. Sen drog jag, Vendela, Valentina, Jack, Calle och Love till ett café och satt där i några timmar. Sen var Jack tvungen att dra för att hämta sin städerska som hade blivit inlåst utan nyckel och hamnade hos hans granne hahhahhahahaha. Snart ska jag till Vendela för att plugga lite och seeen, WHAT TIME IS IT??

BASKETBALL TIME!



Man kan se det lilla såret i pannan på bilden haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback