You and me

Vart en bra dag idag!
Vi hade vår redovisning om drogkriget i Mexico och vår lärare älskade det, bästa han sett på två år tihi! :D Och min engelskalärare berömde mig för mina dramainsatser på Shakespeare hihihi.

Och efter skolan så åkte jag hem till Nina. Vi lagade gooodaste middagen igen! Fan vad duktiga vi är :D De som gifter sig med oss har nåt att va glada för höhö!





HAHAHA Jack alltså... Fattar ju nada men iaf.

Och idag Nina ba alltså egentligen varför heter sex just sex?.. Jag ba: Men är det inte för att siffran sex är typ en pinne och ett hål?

Och så ville hon ha kräftor med potatis! WTF hahahhaha

Vi hade kind of weird konversationer hahaha om allt möjligt. Saker som vi måste undersöka lite närmare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback