Some of my randomness

Förlåt för kass uppdatering. Haft mycket att göra, I guess! Har pluggat väldigt mycket också så inte haft tid att bara sitta ner och blogga. Orkar inte skriva ett vanligt inlägg tihi så ska skriva en lista på fina och fula ord, så kul va!
Men innan.. Internationella kvinno-dagen idag (och Fettisdagen! varför måste vi dela med semmeldagen liksom :S). Ska inte gå in i djupa diskussioner för då kommer jag aldrig sluta men make your voices heard idag eller vad man ska säga.

Så....

Fina ord vs. fula ord



Äääh fiinns så himla många ord ju! Kunde inte komma på när jag tvingade mig själv att tänka, brukar aldrig lyckas då hehe...



Men nu ska jag och Clara kolla på ett avsnitt av O.C. Bästa tv-serien ever!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback