Så kan det gå

Idag var jag och Vendela och besökte YBC i Sickla. Vi hade studiedag så passade på att gå dit och kolla lite hur de hade det. Viiilken fin skola! Vi blev helt imponerade av hur fräscht det var och alla hade varsin egen mac dator, helt stört.

Men vi/jag råkade göra bort mig, haha, kanske inte helt oväntat. Vi var på en slacker-lektion och så var vi inne på datorn, på facebook. Jag skulle visa henne en kille från ett basketlag i vår klubb som jag tycker är skitsnygg och så tar jag upp lagbilden och pekar och ba aa han är det. Så visar jag lite fler bilder och säger verkligen damn, vilken hottie. Och så tittar en tjej i klassen på lagbilden och ba men vänta... Är det inte?

Så sitter en annan kille från just det laget preeeeecis bakom oss! Och han ba, jo där är jag säger han och tittar på bilden. Vad är oddsen liksom!? Han sitter i exakt rätt vinkel så att han kan se vår skärm också och höra våra kommentarer.

Men det värsta var att jag råkade säga "Alla andra killar i det här laget är skitfula". Vilket lät som att jag menade hnm. Hahahaha.

Piiiinsamt värre! Och nu kommer vi se honom ikväll för han tränar precis innan oss. Jisses christ, hoppas han inte såg vem jag snackade om hehe.

Och på bussen på väg hem såg vi Chris Mhina, coolt va ;) Jag lovar att han kommer bli riktigt stor någon dag.

Men nu måste jag plugga! Puuuss



Bilden får ni för att jag har idébrist och kommer åka tvärbanan sammanlagt tre gånger idag så det så!


Kommentarer
Postat av: Vendela

GILLAS!

2011-03-24 @ 18:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback