Razzle dazzle

Bra träning igår! Den var najs! Efter den funderade jag och Vendela på om vi skulle tagga på en fest men jag hann inte med den och hade mer lust att hänga med min kära kusin och syster ändå ;) Vi tittade på film och myste och idag åkte vi in till stan och tittade runt hela dagen. Nu på kvällen gick jag på bio med älsklingsamanda och såg "Hur många lingon finns det i världen?". Den var sådääär men precis innan den skulle börja blev vi lite skrämda.. Såhär gick det till: det var bioreklam och helt plötsligt reser sig personer från spridda platser i salongen och börjar sjunga opera i någon minut och så gör de massa miner och lämnar oss dramatiskt med att slänga ut lappar lite överallt till oss. Vi garvade så vi nästan ramlade på golvet. Hahahahaha. Wtf liksom??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback