Just the way you are

Fick adhd-flipp här hemma förut, helt desperat efter att gå ut! Så... Lösningen... Åkte till Alvik, mötte Vendela och Milad och sen hem igen hahhaha! Äh skönt att få komma ut iaf, det jag behövde. Smög ut hehe. Och så äre fest i Blåsut nu tydligen men försent för att dra ut på krök nu. Får sitta hemma, tjocka mig och titta på tv. ;)

Har faktiskt gått upp i vikt på senaste tiden, stoolt! Pallar inte vara värsta benranglet, det gör liksom ont i mina ben i rumpan när jag ska göra situps hahah :( Och till er som tänker buhu klaga inte: underviktiga har lika mkt rätt att klaga som överviktiga! Fast istället för att klaga ska man ju göra något åt det man är missnöjd med... But you get my point ;) Jag tycker man ska försöka vara nöjd som man är istället för att må dåligt över sitt utseende. Man slösar för mycket tid på att gå runt och tycka att man är ful/mullig/spinkig/ liksom. Man kan använda den negativa energin till något positivt istället. Om du tycker att du är snygg tycker alla andra att du är snygg också! Och so what om några inte tycker det?? You don't care about that homie! :)



Kommentarer
Postat av: Vendela

Hahah knasunge! Gilla över hela inlägget!

2011-03-14 @ 11:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback