I keep my head up, farewell to them haters

Träning idag utan Vendela.. Ett ord: irriterad. Kan laget sluta vara så himla negativt??? Var en jobbig träning men jag tog mig igenom den. Kan folk ha lite mer tålamod och respekt och tänka positivt? Snälla liksom. Det ska ju va kul att spela basket, men det blir ju inte det om ni håller på sådär.. Jaja, wäwä.

Imorgon ska jag Calle och Jacques fasta! Ingen mat förrns klockan 9 på kvällen. Och bara vatten är tillåtet. Vi får se hur det går... Kommer vara extremt jobbigt.

Stör mig på folk i skolan också, men det är bara att skita i folk med dålig attityd. Fokusera på det bra istället. Den här veckan har ändå vart väldigt bra! Jag gör framsteg i att inte tänka för mkt på saker. Yay!

Taggad för fest på fredag efter träningen... O.o Men inte bra att hoppas för mycket. Och på lördag ska jag och Amanda kolla på "Hur många lingon finns det i världen?" på bio :D Hihi! Verkar fett rolig!

Kommentar till mig och Aylin för någon dag sen på lektion: "Honestly, you two should be in straitjackets..."

Haha we're just crazy biatches! She gave birth to me during our gymclass today. Hahaha. Haft en väldigt kul vecka med henne. ♥

En låt jag älskar just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback