Helgens planer

Tagga för en heldag i Skärholmen på lördag.. :P Vendela ska spela sin första match (första två matcher) för polisen. Woop woop. Jag ska sitta där och köra kombinerad hejaklack med plugg! Ska skrika och heja på hela laget som en galning :D Känner mig inte riktigt redo för match än, tar det om ett tag.. Så ska ladda upp henne med riktigt bra dancehall-musik! Efter det ut på fest förmodligen.. Något skojsigt med Amanda, bebisen, iaf ;) Och på fredagen... När vi slutar ska jag, Vendela och Aylin till en moskée, förhoppningsvis blir det bildbevis på oss i slöja :D Jag och Vendela är ju båda väldigt intresserade av religion så ska dit och checka läget. Och sen shopping och seen hem och umgås med pappsen och familjen. Duktig dotter :) Ingen träning!



Var tvungen att leta fram den här gamla bilden, haha! Har ju testat slöja förut höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback