Bottoms up

I onsdags lagade jag och Nina värsta goda middagen. Faaaan vad goott det var!! Vi var riktigt skillade alltså. Kycklingpasta med soltorkade tomater, ost och hasselnötter. Sen en mumsig sallad med hallon-balsamvinäger och glass med choklad, kola och nougat-sås. Mumma! Nästa torsdag blir det någon middag hemma hos henne. Kuligt.


(Snor Ninas bilder)

Igår var jag och Vendela i baskethallen i nån timme och hade halva inne på 4 basketkillar haha (eller she's got a boy already men aa). Nåväl, faith will bring us back together haha!

Efter vi hade vart i Gullmars så drog vi hem till Milad för chillkväll med lite pers men jag var där en jättekort stund bara, för hade lovat att kolla på en film med pappa. Duktig dotter! Den var väldigt bra faktiskt. Spännande.



Ikväll ska jag på middag på Pizza hut med lite awesome people. Och nu ska jag hem till Amanda som är rädd..? Haha men om hon inte låter mig plugga blir det smisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback