High on life

Godmorgon!

Känner att jag fått in riktig sommarglädje i skallen nu :) I förrgår tog jag och Nina en lång nattpromenad och det är verkligen det bästa som finns! Vi skulle göra en viss ritual för att släppa saker och det måste sett otroligt skumt ut! Men det känns bra efter den fina riten hahaha. SKÅL. Igår tog jag årets första dopp, sent jo jag vet! På kvällen gick jag på promenad med Ninas granne och hans kompis. Vi gick från Hässelby Strandbad till Kaanan, underbart! Det slutade med att jag och Rafael tog ett dopp i underkläder haha. Det var helt klart värt det :) Sen gick vi hem till de och chilla ett tag. Idag ska Raffe följa med mig och Nina till stranden men först måste jag tydligen fixa mitt jädra pass.



Alla förutom mamma och Clara



Sådan far sådan dotter?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback