Clara ♥

Jag säger inte det här till dig ofta.. Men jag älskar dig. Även fast vi bråkar en del och vi kanske inte alltid är så snälla mot varandra så saknar jag dig väldigt mycket när du inte är hemma. Det känns tomt utan dig. Åldersskillnaden märks ju knappt även fast det inte är så kul att erkänna det haha. Folk tycker ju till och med att du ser äldre ut -.- Pfft people! Men men...

Jag har alltid väldigt kul med dig och du är en galen krabat. Vi är nog lika galna båda två. HEPP.

Jag skulle göra vadsomhelst för dig syrran, stå upp för dig i alla lägen. Vi håller ihop genom allt, när det är jobbigt hemma och när livet blir tungt. Kan inte tänka mig hur det kommer bli när jag flyttar hemifrån. Förjävligt. :)



Ä L S K A R  D I G  ♥








Hittade massa roliga bilder på dig/oss :D men fick bli de här lite mer diskreta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback