It's never too late

Jag vill börja på en sport. Önskar att jag hade gjort det som barn för det finns ju nästan inga sporter som man kan börja på i 16-årsåldern. Alla är redan så duktiga och de flesta är väldigt seriösa. Men skulle va kul att gå på en sport där man känner att man kan utvecklas och bli bättre på det man gör (och inte bara gym liksom) - att tävla är sjukt kul. En aktivitet där man känner att man uppnår någonting. Åh varför började jag inte som barn. Dansade ju men en lagsport hade vart coolare. Funderade ett tag på fotboll eller basket, samma med innebandy och friidrott men blev aldrig någonting av det.

UPPDATERING: Jag och Vendela (som spelat basket förut och saknar det) ska maila några av Stockholms basketcoacher så får vi se vart det leder!


Kommentarer
Postat av: Julia

Handboll e najs mannen?

2011-01-03 @ 01:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback