Mitt nyår 2010

Det började med en middag i Bromma. Riktigt mysigt var det. Vi var 8 pers där och stannade tills det var dags att bege sig in mot fridhemsplan för att se tolvslaget på västerbron. Dit drog vi och såg ut över Stockholm de sista minuterna av 2010. Det var skiiitkallt men samtidigt awesome. Vi drack skumpa och skålade in det nya året som man ska! Sen gick vi hela vägen till Riddersholm i en meter djup snö... Där blev det krångel på festen så vi stannade inte så länge. Sen skildes gänget åt och jag mötte upp Viktor i Odenplan och sen hans kompisar på tunnelbanan. Kompisarna gick hem till honom för att slagga men vi var festsugna så drog ut till Gärdet klockan 4 på morgonen. Vi stannade där till halv 8 tror jag. Sen blev det donken och tillslut hem till Viktor för att sova. Vi somna runt halv 10 - 10. Herregud. Jag är sjukt trött! Har sovit 3 timmar eller nåt. Men det var det värt! :) Tack för mitt första nyår ute med kompisar!

Summering av 2010:

* Ett dåligt år men det har haft sina höjdpunkter.
* Träffade massa nya underbara människor. Har fått flera nya riktigt bra vänner under 2010. Vänner för livet.
* Började gymnasiet - äntligen ingen grundskola mer.
* Gått på många roliga fester.
* Rålis, vad ska jag säga. All min kärlek till rålis.
* Mitt första riktiga jobb.
* Har gjort galna saker som aldrig kommer glömmas.
* Haft en riktig kärleks-berg-och-dalbana. Blev tillsammans med och gjorde slut med you know who.
* Har lärt mig hur det känns att vilja ha någon så himla mkt att man nästan blir galen även fast man vet att det inte kommer funka eller är möjligt eller till och med att man inte får sina känslor besvarade. Vill fortfarande ha dig. Hur sjukt är inte det? I know.
* Har förlorat en bra vän.
* Min farmor gick bort.
* Lärt mig mer om mig själv och vem jag är.
* Haft rätt mycket otur.
* Mognat mycket enligt mig själv.
* Spenderat för mycket tid på depression. 
* Slösat tid på onödigt skit.

MEN....


DET HÄR ÅRET SKA BLI THE BOMB. Har gjort listor på vad som ska göras så vad gör vi? Nu kör vi!



Otroligt charmig bild haha från festen i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback