Drama Day

Idag har varit en bra dag! Har bara allmänt varit glad och gått runt och smajlat :) Vi hade inga lektioner utan det var den så kallade "Drama Day" som innebär att alla klasser i tvåan spelar upp varsin pjäs och tävlar mot varandra och då behövde vi inte gå på våra vanliga lektioner utan vi fick se de uppträda istället. Det var faktiskt riktigt bra pjäser! Alla var otroligt duktiga. Kul att se! :) Nästa år är det vår tur och då ska vi kick ass ;) Älskar att vår skola har lite speciella dagar och aktiviteter/projekt som detta. Har bestämt mig för att stanna på Kungsholmen även fast jag inte känner mig som en kungsholmare. Jaja!

Blev ingen läkartid igår för de ställde in den. Vi fick beställa min antibiotika på ett annat sätt istället, behöver den. Och knäna får jag väl kolla upp nån annan gång antar jag... Är bara rädd för att de ska gå i sönder haha. Efter att jag börjat spela basket så har de krånglat. Det känns som att något inuti båda knäna sitter löst och så hakar de upp sig hela tiden så att jag måste knäcka. Och när jag lutar mig på de känns det som överbelastning. När jag tränat basket i en timme eller nåt så börjar mina ben skaka och jag måste röra på mig eller sitta ner. När jag har byxor på mig så får jag lite stöd iaf så då känns det inte lika mycket. Det gör inte ont men det är bara obehagligt. Och det går inte över. Undrar vad det kan vara..? Bara felbyggda förmodligen. Får använda knäskydd. :)




Det vinnande bidraget på Drama Day! Deras trailer :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback