Tonight I'm fucking you (haha låten)

Alltså ärligt talat - afroamerikaner och mulatter!! Behöver jag säga mer. The perfect mixture of the most perfect mixtures ever on this planet. Jag tror inte jag ljuger när jag säger att 80% av alla mulatter + afroamerikaner ser bra ut (åtminstone i ung ålder)..

Jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag tittar på följande bilder!? GAAAAH.



Min älskade Bow Wow.





Visste inte att han var mulatt men tydligen? Dör för hans ögon!



Ray Emery. Yum.



Mitt nya eyecandy. O M F G



HERREJÄVLAR.



Lewis Hamilton



Chris Brown. Katternas katt



Ray Emery igen!



Basketspelare finns det alltid plats för ;) Ime Udoka.




Kommentarer
Postat av: Julia

Ojoj! Här tänder man till utav bara helvete :D hahah "HERREJÄVLAR" xD

2011-02-24 @ 09:52:07
Postat av: Anonym

asså du vet väl att de här killarna är affroamrikaner , hjärndöd ta reda på fakta innan du skriver något .

2012-03-18 @ 01:47:54
Postat av: Emma

kanske skulle ha skrivit mulatt"hudfärgen", men jag har alltid tänkt att african-american nyansen i grunden ju kommer från blandning av mörk och ljus hud = mulatt men det kanske ses som en förolämpning på nåt sätt, ber om ursäkt isf :)

2012-03-18 @ 11:28:09
URL: http://ssaknadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback