Förvirrad cheeey

We've got some issues.. Och jag tänker inte förneka det, jag saknar dig. Men vafan jag borde inte efter så här lång tid. Vet inte hur jag ska reagera, blabla osv. Ville bara... idag äääh whatever :) Vet ingenting. Bara tänker på hur det var för ett år sen, det var bra. Undrar om du har tänkt på hur det hade kunnat vara istället. Undrar om du är dryg eller bara vill försöka glömma. Som sagt vet ingenting, varken hur du tänker eller vad jag själv tänker. Pallar inte. Ska sova nuu.. Snygging. Inte bra.


Ps... Stolt över mig själv för idag, skjööt 3-poängare för att jag är så himla cool ;) Det kunde jag inte förut men det kommmer sakta till mig och ibland har jag sköna flows hihi! (Alltså jag är fortf sämst :D) Men miiina knän, fuck them. Måste kolla upp vad som är fel. Skriver mer om det när jag vart hos doktorn på tisdag :)



Februari förra året tyyyp. Vad fort saker kan bli helt annnorlunda :S


Kommentarer
Postat av: Julia

Vi tre + amanda = pizza hut svar ja!!

2011-02-19 @ 17:06:56
Postat av: ellen

jaa för fadn!

2011-02-19 @ 17:37:04
URL: http://ellenmelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback