Let's have a toast for the douchebags

Hemma igen.. Festen i fredags blev ju spårad så igår åkte jag hem till Munir för att hjälpa honom att städa. Jag bor ju inte direkt långt bort och bara glad att kunna hjälpa till liksom. Har själv varit i ungefär samma sits men det blev snäppet värre för honom. Hans mac-dator blev stulen (17 000 spänn bara sådär), ölburkar och vinflaskor överallt i lägenheten, folk lämnade kvar strumpor, krämer, nycklar, tröjor, halsdukar. Allt var en enda röra. Nån hade till och med använt hans hårborste, eeeew.
Jag, han och Felix hade ett awesome teamwork. Jag dammsög hela lägenheten och diskade allt, kände mig fett duktig :D Borde kanske bli housewife! Efter att jag vart där mötte jag upp Jack och så hade vi chillkrök hemma hos mig. Det var myyysigt. Jack, Nina och Kathalina sov över men resten drog hem. Chris ville att jag skulle ta med mig folket till en fest i hässelby. Jag var taggad men ingen annan orkade haha. Jag glömde massera Jack med the holy book igår! Fan!

Jag har märkt att jag är hungrig hela tiden! Jag äter och äter och äter men blir hungrig en timme senare. Min metabolism är fööör bra. Är ju fysiskt omöjligt för mig att gå upp i vikt. Åt mycket till lunch/frukost men nu är jag hungrig :(

Och nu måste jag sätta mig och plugga om jag ska gå och titta på matchen i eftermiddag. Har en uppsats på en bok på tisdag som jag inte ens börjat läsa. HEHE.









Älskar min nya ring. Knucklering med tre döskallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback