Våren, var är du?

Vet att jag tjatar mycket om träning just nu, men det med basketen är ju helt nytt för mig än så länge.. Hade träning klockan 7 igår, najs på en fredagskväll liksom men det var en väldigt kul träning! Vi var bara 7 personer så alla fick chansen att spela mer. Min hand börjar vänja sig vid en basketboll och jag börjar långsamt lära mig mer för varje träning. Vi gick igenom några taktikter igår vilket gick bra. Såklart känns det fortfarande jobbigt eftersom jag är enda nybörjaren i laget, som jag trodde att jag inte var men den tjejen tränar tydligtvis i ett annat lag. Jag uppskattar att folk har tålamod med mig, de flesta iaf ;) Verkligen alla i laget har någon skada och eftersom mina knän redan är lite fuckade kan jag nästan garantera att jag kommer få fler problem om jag fortsätter. Vet inte om jag kommer börja köra matcher men det får vi se! Det verkar så himla aggressivt och många kör med riktigt fula trick. Vår tränare visade oss ett exempel som han vill att vi ska använda och om man utsätter någon för det så kan meniskerna gå av och allt möjligt. Härligt!

Efter träningen smet jag iväg på en fest i vällingby. Och såklart var 'han' där. Kul när Amanda och han började bråka iaf. Han fatta inte riktigt dissen men piss off dude. Tack för all hjälp igår med det ena och det andra boo (Amanda)! Självklart spårade festen också.. Great. Fast då hade jag hunnit gå. Blev utfrågad till alla hjärtans dag men njaaaaa. Jag tror vi skippar det ;)

Nu ska jag plugga!



Från och med nu, jag bryr mig inte alls. Du har förstört för dig själv. Du ska inte tro att du kan säga vadsomhelst eller behandla mig hur du vill. Behandla de du känner med respekt och det spelar ingen roll vem det är eller vem det har varit. :) Du får den skit tillbaka som du ger till andra. Vill du ge tillbaka för att du blev dissad, fine försök med det, det gör mig bara starkare. :) Cry me a river.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback