Träning, träning, träning

Såå... första basketträningen ever in my entire life igår! Första delen gick ganska bra, jag menar hade inte direkt så höga förväntningar på mig själv men jag kommer ju bara utvecklas mer och mer från och med nu. Det är svårare än man tror.. Laget behöver lite positiv stämning istället för att hata på alla men det känns bra. Fkb. Jag och Vendela blev så stressade igår att vi inte såg nåt annat val än att byta om till våra shorts mitt i tvärbanan. Och jag försökte diskret ta av mig byxorna utan att visa mina string hahaha. Fail. Glodde folk? Svar ja. Vi var skitnervösa hela dagen så fick sitta och pusha varandra till att göra det och we diiid it.

Vi har en tradition varje onsdag också - att köpa donuts i Liljeholmen om vi lyxar till det alltså annars blir det från pressbyrån haha ;)

Hade en lektion idag bara - sweet. Sen gymmet fast kämpade inte direkt för har grov träningsvärk från boxningen/dansen/basketen. Imorgon feest om jag hinner för har träning då igen. Shit jag har blivit en sån person som måste dissa saker för träning..

På lördag blir det chillkväll. Och på söndag drar jag och Vendela och supportar laget på en match.

Snart sportlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback