Sportlov!

Hade en grym träning idag! Martin är en riktigt bra coach, kändes som att jag utvecklades lite bara på en träning, tuffare var det också. Tränade i jeans hahah (det gör jag inte om!) för hade inte tänkt spela seriöst eftersom vår vanliga tränare inte var där.. :) Imorgon blir det upp tidigt för gym hehe! Och på lovet ska vi träna med den coachen som har tränat upp alla svenskar som tagit sig till NBA. Coolt. :)

Och som Kenza skrev i ett inlägg man tränar för att kroppen ska må inte bra, inte för hur den ser ut. Även om man är väldigt smal till exempel så tränar man ju för att hålla igång kroppen på ett bra sätt. Det är viktigt!

Men.. Har faktiskt fuskat med mitt nyårslöfte - magrutor. Har nästan kört tvärtom eller aa det har jag.. (a) Börjar fundera på om det ens är snyggt så vi får se. Har ätit huuuur mkkt som helst på senaste tiden! Kastat i mig massa bakverk och onyttiga saker. Tror jag har fått lite mer fett på kroppen men det är nog bara bra ;)

Juste innan träningen var jag hemma hos Rickard. Skulle träffa honom 3 men var tvungen att åka hem emellan och sen när jag hade kommit fram till honom och han skulle ge mig vägbeskrivning så dog min mobil. Allt fucka upp sig men det löste sig tillslut :D Kul att träffa honom :)

Btw, jag älskar dig Vendela!

Nu ska jag chiiilla. Puss.



Vår galna klass - ES1A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback