Söndagsångest

Den här veckan har varit bra, gått snabbt som vanligt. I måndags var jag i Ninas skola, Frans Schartaus och besökte. Verkar bra :) Hade säkert trivts där men vill ju ha engelskan, hade det på min val-lista förut iaf :) Har varit på promenad med Ninis också, så himla skönt att bara gå och snacka. Det var några skumma personer ute som höll på med langning eller något, vi blev lite rädda. Och förra gången vi var ute var det en kille som stod och grävde i skogen med en stor svart plastsäck klockan 10 på kvällen. Creepy. Förutom det så har jag varit på basketträningen och tittat. Det mesta verkar bra men det återstår att se. Igår så blev filmkvällen till en fest istället. Blev helt chockad när jag hörde att vi skulle till lägenheten precis mittemot min mammas, nära hem. Har ångest för den där kvällen, anledningar som vi inte tar upp här men äckligt alltså... Festade med två killar från gamla klassen och en annan kille från den skolan. Och sen några andra personer. :) Igår skulle jag och Amanda egentligen till Norrtälje för fest men det blev en annan i Vällingby igen istället, på samma plats. Vi hade förfest hos mig with some people och sen gick vi tvärsöver gården så var vi framme. :D Snubben som bor där är grym på att dj:a. Awesome musik. I kicked ass på singstar med Amandas klasskompis Sanaz. Sen drog jag, Amanda, Tobbe och Dan till donken för lite fyllekäk och sen ""efterfest"" hemma hos Amanda som ledde till att de sov över. Tobbe såg en bild på min mamma hemma hos mig och så spenderade han hela tunnelbaneresan in till stan på att beskriva/snacka om hur han ville bli m.i.l.f.ad av min mamma. Haha inte okej! Jag blev mobbad fett mycket, alla hade kul åt hans fantasier... Inte något man vill höra om sin mor. Blev mobbad kvällen innan också, vafan jag vet att det var nasty men ookkeej. 
Och idag - donken igen - hem - plugg (som inte går bra..) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback