Planer för helgen

Planer för helgen då.. Hm ikväll träning, egentligen är det en konsert som hade varit kul att gå på och ett chillkrök men jag tror inte jag orkar med att dra till kröket efter basketen liksom.. Rickard ville träffas också men det får vi ta en annan gång, inte träffat honom på sjukt länge. Imorgon hade jag egentligen planer för kvällen men det blev knasigt, så är det filmkväll istället men jag måste nog verkligen plugga så får se.. Känner mest för att vara hemma och ta det lugnt bara. Ska i alla fall till stan med Amanda på dagen och shoppa, behöver köpa lite saker :) Det blir mys! Träffade henne och Julia igår efter skolan, alltid kul! Kanske borde spendera lite tid med mamma också som jag knappt sett på 1 månad. Familjen är sjukt viktig :)



Haha creepy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback