Mina olika hårfärger

Som liten skitunge hade jag blont hår tills jag var runt 4 eller 5 år...



Sen ljusbrunt/mörkblont whatever :)   (min naturliga)



Förlåt för de dåliga bilderna :D Sen möörkbrunt. Det har jag haft några gånger, tycker nästan det passar mig bättre, gillar inte mittemellan färgen :)



Sen dumma mig. "Åh ja vi experimenterar med färgen blont! Fyfan vilken bra idée!" NOT. Orange hår????!!! Hälsefyr som min pappa säger!



Mörkrött ungefär. Visste inte ens att jag hade den färgen då förrns efter jag kollat på bilderna!



Och nu brunt som skiftar liiite i rött, men inte helt säker på min hårfärg för tillfället. Är typ omöjligt för mig att få tillbaka originalfärgen men ääsch då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback