Let's do it again

Heeeeey people. Bestämde mig för att uppdatera, tjoho.
Förra helgen flummade jag med Nina och Amanda, finns massa bilder (och videos hahahhaha) men orkar inte lägga upp (a) Hade en hääärlig helg iaf och nu är det det igen, yey!
Fest imorgon och kanske blire att titta på film ikväll med en gammal klasskompis, Henrik eller bara allmänt slö hemma i soffan. Filmkväll blir det.
Basketen rullar framåt, jag och Vendela har kört på ganska mycket för att förbereda oss för nästa vecka då vi ska medverka på vår första träning, lääskigt. Men det kommer gå så bra så, visst ;)
Jag och Vendela har bestämt att vi ska ha en "weird day" (alla dagar är det för mig :D haha men..), vi tänkte köra på med att bryta alla normer, bada i fontänten vid t-centralen, störa och snacka med folk på tunnelbanan, göra saker som folk inte väntar sig och som de tycker är så himla konstigt. Vi ska försöka göra de så förvånade eller fundersamma eller chockade att de tappar hakan. Typ stå i ICA och ba.. eller vänta jag kan inte ens skriva det, se till att va där bara :D
Hahahaha omoget, jo visst är det :=) Men det är så kul när man gör saker som folk inte väntar sig alls. Varför leva livet tråkigt?




"Pleeeeease (aaaaaa) (a) (a)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback