i.d. foundation

Jag funderar på att köpa iD's foundation eller rättare sagt jag måste köpa den eller en från märket Smashbox eftersom att jag har så ljus hy att det är de enda märkena som funkar... Fail -.- Tack mamma och pappa haha. Båda är riktigt dyra. iD är dyrast - 450 spänn men den är vääldigt bra mot hyn och håller i runt ett halvår, ljusast i färgen är den också. Bättre med mineralfoundation än flytande dessutom och jag tror helt enkelt att den är bäst. Men är den bra? Någon som vet?
Faaaast alldeles nyss hittade jag en sida där den bara kostar 260 spänn! Kap! Sparar 150 spänn efter betalad frakt. Beställer därifrån istället för att gå till butiken :) Då kan jag också passa på att köpa den som är lite dyrare men lite bättre eftersom jag ändå sparar pengar ;)
Tipsar om den hemsidan för den var gryym:

www.vivamondo.se

Kommer allt som allt bli 321:- för Bare Escentuals i.d. Matte Foundation #Fair

5200193702


Hahah alltså seriöst, jag undrar hur mycket pengar som lagts ner på produkter för min hy, fleeeera tusen, kanske 10 000? Eller nja men 5 000 åtminstone (inräknat aaallt till hyn inte bara smink).

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hade sån förut och javeeet fett dyrt men de e värt de! För de håller länge och det tar bort rödhet och glans och sånt! :D mikket brå mm

2011-02-21 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback