Älskar oss

Är så glad att jag har en så fin vän som Amanda. Snackade med henne i telefon idag (som vanligt höhö) och vi smidde massa planer för framtiden. Våra barn ska antingen bli bästa kompisar med varandra eller bli tillsammans. De har inget val! Vi ska matcha graviditerna. Underbart :D

Älskar oss! Vi är så galna. Shhhh this is a secret: jag och Amanda körde vårt partytrick i helgen och.. alla killar tystnade i rummet, äh mer säger jag inte :D Reaktion: "Ojj..."

Hahaha..

Imorgon är det idrottsdag och jag ska köra boxning på morgonen med Valentina, Jacques och Freja bl.a. och dans på eftermiddagen med Franko och Valentina. TAGGA.



Kommentarer
Postat av: ammi

Du e så jävla schnygg gums! ;D Love ya! <333

2011-02-09 @ 08:19:48
URL: http://ammiandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback