7 dagars fasta

Hade mitt tal idag på engelskan som min lärare blev väldigt imponerad av. Lyckades få in aggressivitet och sånt som behövdes hihi, nöjd :D

Nu ska jag tjej-klaga, haaaaaaaataaaar PMS. Hade så jävla ont i magen idag. Vi borde få bidrag av staten för vår smärta! Skulle ha gymmat med Amanda men klarade inte av det så nu fick jag inte träffa min bejbi. :(

Jag och Calle i klassen har kommit överens om att någon gång efter lovet så ska vi två fasta en hel vecka bara för att känna på hur det är för muslimer och hur det känns att inte få äta på hela dagen. Kommer bli intressant! :) Har alltid velat testa så nu har vi lagt ett löfte. Lycka till för mig som är hungrig hela tiden haha... Vi får inte äta förrns efter 9. Fan vad vi kommer smälla i oss mat då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback