Never give up

Måste bara få skryta lite hehe. Idag på gympan så dansade vi salsa och så hade vi någon danslärare/gympalärare som lärde oss den dansen och så kom han fram specifikt till mig och min partner och sa till mig ba: "Har du dansat förut?"
"Aa..?" svarade jag. "Har du dansat salsa eller "Nej det har jag inte". "Nähäää för du är riktigt bra på det! Du gör jättesnygga höftrörelser. Perfekta!" Och så fick vi två gå fram och visa för hela klassen några steg till musik hahaha. Men jag blev glad :D Saknar dansen ibland.. Tänk vad duktig jag hade kunnat vara om jag gick kvar.

Men nu är det ju nya puckar! Basket. Gick bra idag på träningen, mot slutet, satte skott, gjorde ganska bra passningar, blockade, försvarade, tog returer osv. Vendela gjorde några riktigt snygga saker också! Kändes härligt :D En hemlig person sa "Snart får de andra passa sig! Ni börjar lära er riktigt bra." Det är precis sånt man behöver höra! Och donut, jafan! Såklart.

Nu ska jag ta en efterlängtad duusch, var tempo idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback