Min helg

Var i Skärholmen igår hela dagen. Satt och skrek och hejade på polisen i flera timmar. Var helt slut i huvet sen. Satt i sekretariatet och kollade på också. Vendela var skitduktig, den lilla bruden :) Stolt över henne! Mellan första och andra matchen gick jag, Vendela, Ida och coachen Mattias och shoppade i Taxi Fashion Shop och Munirs livs. Hahahaha nej men seriöst vafan finns det för butiker :D I en av de fanns det ett fucking träd mitt inne i butiken! O.o Say whaat? Vi hade kul åt det iaf. Men goosh vad skärholmen centrum är bra, finns ju allt! Sen på kvällen hade vi gäster. Shit vad grabbarna har växt! Stört :) Det var mysigt. Och idag har jag shoppat galet. Fick ett par vita converse och ett par jeans av pappa plus att jag köpte en del själv. Och har fått gamla plagg av syrran som hon inte vill ha. Yaaay. Imorgon skola - ännu mera yaay. Hoppas på en bra vecka!

Vill ha de här basketskorna men tror inte de säljs i Sverige. Grymt snygga iaf!

Nike Hyperdunk 2010 Women's Basketball Shoe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback