Heeeeeeej bloggen!

Har haft ett underbart lov både hemma och på landet! Känner mig utvilad och fit for fight nu.

 Solade och brände mig som fan i Dalarna.. Blev kallad Rudolf i skolan idag :(
 Annat jag gjorde på påsklovet var att hänga i underbara Rålis, festa, shoppa, lära känna en speciell person som gör mig lite förvirrad just nu - vet inte riktigt vad jag vill, träffat kompisar, glidit runt i shorts och tunna kläder wiho!
 Beställt några färgglada kläder från H&M. Yaay!  
Köpt basketskor - finally! Adidas pro model :)



 Blivit förföljd av Jehovas Vittnen... Joo men typ! De har sökt kontakt med mig tre gånger under loppet av en vecka på olika sätt och genom olika personer. :S
 Har säkert hänt mer som jag inte kommer på just nu! Haha joo till exempel.. Spelade på hästar på Rommetravet när vi var på landet hahaha! Blev man kallad bonde eller vad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback