Älskar er!

Hade en underbar kväll igår med vännerna! Firade Aylin på en persisk restaurang i Sollentuna som hette Alborz. Vi åt good mat, dansade i några timmar, både fritt och den klassiska persiska dansen. Skitkul! Grattis igen äälskling! Stora 17-åringen, älskar dig gumman. :)

Fick ett emotional breakdown igår haha (kan berott lite på pms hahaha..). Satt med Vendela, Valentina och Bella och så var jag lite borta i mina egna tankar, de skrattade, log, skämtade och såg allmänt lyckliga ut. Och då fick jag tårar i ögonen för att jag älskar de så himla mycket. Deras glädje gjorde mig så jävla glad. Tänkte på att man ska uppskatta varje minut och alla fina människor man har runtomkring sig. Vara glad för det man har. Tänkte på hur mkt jag gillar de där tjejerna. Och sen när de kramade mig så kom det tårar på riktigt. Hahaha värsta dramaqueen :D Meen ni betyder mycket för mig! Kapisch?
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback