Alien



Tänkte go ahead och visa er hur ett piercinghål för naveln ser ut. I alla fall mitt. Preeetty creepy right? Tänker lite alien... En extra navel som Amanda sa. Och piercingplopparna ramlar av HELA tiden. Fett irriterande. Har haft hålet i snart två år och det blir infekterat ganska ofta men det är det värt! Don't mind de röda strecken på magen på bilden för de kommer från mina tighta byxor och don't mind ifall jag ser lite stor ut. De kilona jag har gått upp kanske! Kurvor here I come.

Var i moskéen, i Medborgarplatsen, idag med Aylin, Vendela och Valentina. Det var en upplevelse! Vi gick in och bad med slöja, lyssnade på böneutroparen och blev utstirrade av folk haha. Vi kanske inte passade in direkt :P Men det var spännande att få se hur det går till i en sunni-moskée. Yay. Tyvärr inga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback