Tired. Hungry. Ugly. Depressed. Sick.

Är inte på topphumör idag. Vet inte vart min jävla depression kommer ifrån men den går aldrig över... Ska i alla fall berätta om igår!

Efter skolan åkte jag, Bella och Jacques hem till mig för pre-pre-party. Vi åt nudlar, thaisoppa och godis. Sen fixade vi oss ordning och lekte med min webcam på datorn. Riktigt fina bilder och videos må jag säga. Efter det taggade vi vidare till förfesten hos Lavinia, i Solna. Där hade vi det riktigt kul. De flesta från klassen var där och även några från ES1B och från andra skolor. Lärde känna en jättetrevlig kille som hängde med på festen efter att han köpt en biljett från en full ryss som inte kom in. Några blev riktigt wasted men förvånansvärt nog så kom alla in!

När vi kom fram till klubben där festen var stod vi i kö i en och en halv timme eller nåt. Började snacka med personer från andra klasser, kul att lära känna lite nytt folk i skolan.

Polisen och vakterna körde blåstest på nästan alla så många kom inte in. Men det gjorde vi och väl inne på festen så var det faktiskt inte så kul. Dansgolvet var alldeles för litet och svettigt (!). Och halva festen hade redan gått när vi äntligen kom in. Efter festen så sov Bella över hemma hos mig och idag har vi varit lediga. Riktigt härligt. Imorgon ska vi till Tom('s) tits haha. Moget.










More pictures on facebook!

(4 månader idag ♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback