Skönhetsoperationer - okej eller inte?

Det här är bara för mycket... Jag tycker det är jättefult på personer när man verkligen kan se att de är opererade. Det kan vara okej om man bara har gjort små ingrepp men när man ser ut så som Shauna Sands då har man gått för långt. Vill man verkligen se ut såhär? Jag skulle aldrig och kommer aldrig operera mig om det inte är livsviktigt förstås. Även fast man kan vara missnöjd med sitt utséende (alla har någon noja) så tycker jag inte man ska ta till en operation. Det är ett extremt alternativ. Jag tror faktiskt också att killar föredrar naturligt, speciellt om man ser ut som Shauna, eller?





Andra har lyckats betydligt bättre med sina operationer som Megan Fox.. Tro det eller ej, hon har också gjort ingrepp. Hon är en av världens vackraste kvinnor och det tycker jag hon var innan operationerna också så de kanske var lite i onödan.

 

Megan Fox 2007 vänster, 2010 höger.


Kommentarer
Postat av: feztis

Usch tycker det ser äckligt ut när man är sådär mycket opererad.. visst om man fixar brösten eller läpparna, men man behöver inte överdriva liksom!

2010-09-12 @ 21:19:19
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Jouline

Ja det är verkligen fult när man ser när någon opererat sig så mycket.

2010-09-12 @ 23:22:41
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Verna

håller med dig, små ingrep kan väl vara okej. Så länge man inte ser plastic fantastic ut! Min syrra förstorade brösten efter att hon fått sin son och jag trodde att det skulle se ut som om hon hade värsta bomberna men det gjorde det inte. Det ser naturligt ut på henne och det är ingen som skulle kunna peka ut henne och säga att hon har fejk tuttar. :P

2010-09-13 @ 09:35:30
URL: http://wurnschtein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback