No more!

Det här har varit det sämsta året på länge. Jag vet inte hur mycket jag har gråtit, säkert floder... Jag har varit deprimerad nästan varje dag och lyckats dölja det rätt bra men nu på senaste tiden har depressionen bara helt tagit över. Jag har inte mått bra på flera månader och nu är jag väldigt trött på det här.

No more tears! Jag tänker inte låta mig själv deppa längre eller låta folk trampa över mig. Jag tänker inte ta någon skit eller låta någon dra ner mig i "kvicksand" längre. Hell to the no! Nu tänker jag börja om och leva mitt liv, ta varje dag som den kommer och inte låta folk såra mig. Depressionen är över. I'm not going to waste anymore tears on you. You don't deserve it.

"I'm done with this, feeling like an idiot, loving you, I'm over it. I just don't love, don't love you. See you, you are so yesterday I won't let you rain on my parade, I don't wanna hear a thing you say, you are so yesterday..."


Kommentarer
Postat av: ammi

Det är bra älsk! Det är okej att inte alltid vara snäll, du måste stå upp för dig själv så inte folk utnyttjar dig, men det tror ja nog att du gör :) Don't let that bastard get under your skin!

2010-09-23 @ 06:25:24
URL: http://ammiandas.blogg.se/
Postat av: ellen

WOH! det e braa emma! :D <3

2010-09-24 @ 14:43:25
URL: http://ellenmelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback